Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Att lyckas med ett yrke inom konst skulle inte vara så pjåkit. Konst har alltid inspirerat mig..alla sköna färger, stilar och framförallt, uttryck. Det är något jag vill lyckas med också, så träning gör jag varje dag för att uppnå det bästa.
High Five för Konst.
Även fast jag får "artblock" och mina konstgränser känns som nådda, så skall jag endå fortsätta med att skapa, och inte slänga iväg kreativiteten.
Så att jobba som en konstnär skulle vara ett superdrömjobb.

jag hittade denna suveräna serie av JellyVampire som deltog i tävligen "like an artist" på deviantart. Jag kände igen mig på vissa ställen och jag fick en ny syn på att vara en konstnär. Den talade också bra till mig varför jag skall fortsätta måla som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0