Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1,2,3...Here we gooo!
                       

1. Jag heter Anna, bor på en Holme.
2. Asien och Japan är en stor inspirations källa för mig, samt mycket kärt och intressant.
3. Tro det eller ej, Jag läser Yaoi och Yuri serier.
4. Jag har aldrig varit på ett konvent, men iår blir det mitt första.
5. jag gillar ej fester med alkohol samt drickare och rökare, jag ser ingen point i det, 'nuff said.
6. ....Men det betyder inte att jag går och predikar om det, utan accepterar andras val. Fritt land, fria val.
7. Jag älskar att ha kul och vara kreativ. Att vara kreativ innebär fantasi, och fantasi leder oftast till välmående och roliga stunder.(fastän andra inte hänger med i svängarna).
8. jag lever på dålig humor och bra humor. Det är mitt bränsle för att jag skall vara lycklig och glad.
9. Jag erkänner mig själv som nörd.
9 ½. Jag fyller år idag
10. när jag är arg är jag oftast ganska barnslig...vilket jag borde behärska mig i..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0