då var det 19.

Tänk, nästa år 5/5 2012 så fyller jag 20 år...guh! XD

Men nog pratat om framtiden för det är nutid som gäller idag, och det betyder att jag har blivit 19 år. Yay. Med det firade jag en start på dagen(som jag avarje dag gör hursomhelst) med  att rita en teckning med orange och turkos färger. Det ni.

Så vad har jag fått hittils? Jo jag fick HP filmen 7, dödsrelikerna del 1. Thank you very much! ;D

+ så var ju hetalia mangan en födelsedgas present också som jag fick i förtid...av mig själv. xP

Nu skall jag se hur dagen fortsätter...möjligen jag sticker till skolan ett varv för att hämta min studentmössa, huppari och byxor m.m.

Ugh, känner mig gammal, lika gammal som China..¨XD


Kommentarer
Postat av: Tan-chan

Happiii baazudai!, som japanerna säger. xD

2011-05-06 @ 14:12:13
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0