biljett köpet skippades...

till imorgon...
'
>___>

jag bara hoppas att det löser sig imorgon. Om inte, tamme tusan jag köper hem dem själv åt mig. Utan föräldras "hjälp" dvs.

hatar denna dag
hatar oxo min data, dens tangetbord stökar till mina meningar... >__<

näe nu går jag o sova så jag kan lugna ner mig.

så om ni undrar vad jag önskar mig till fördelsedag så existerar bara en sak för mig. Närcon Biljett!
Allt annat är jag inte intresserad av...nopp. inte ens en ny telefon, dator, pennor osv osv.
o inga krims krams heller för den delen som är till ingen nytta..sånt slängs med tiden o tar utrymme av mitt rum.


höhö jag är på skit humör som ni kanske märker...

snarare besviken o ledsen..

T_T

som en knut i magen..

damn it all.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Blah, föräldrar ska alltid stöka till sånt där :/

Men jag hoppas du är peppad för Finncon/Animecon, det börjar närma sig! :D

2011-05-04 @ 16:28:23
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0