inspiration börjar komma tillbaka

Oj vad det är skönt att inte göra något, inget skolarbete mer(nästan).
Det enda man har att fundera på egentigen är förbaskade sommarjobb samt en ny utbildning. -.-
Så vad skall man göra under dessa lugna månaderna? vara kreativ!

Nästa gång jag far till åbo, blir antingen på veckoslutet eller på tisdag-onsdag så skall jag köpa tyg till min cosplay. ^o^
Dessutom lovade familjen att komma med och äta sushi i Åbo efter skrivningarna. Awesome!

Förutom att jag skall jobba på min cosplay hela dagarna så skall jag oxo måla en hel del. Jsg köpte faktiskt från biltema ett par oljefärg tuber samt penslar. så här skall målas tills mitt rum ser ut som en regnbåge! Så det så!(jag är en expert på att tappa, spilla och klotta ner medan jag målar, kan inte hjälpas, de sprider sig så lätt) xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0