Hellooo,länge sen sist!

okej då, 2-3 dagar utan bloggning faktiskt, men det känns endå en evighet.

Men nu, kära vänner kan jag positivt säga att stress och studentexamen är över för min del...nästan över.
Det jobbigaste gjorde jag idag: matematik, fy fan säger jag. Nu skall vi hålla tummen uppe att jag blir godkänd där. Jag har en känsla på att de kommer att höjja skalan där som f*n. Dx
Finskan for oxo galet. 70% chansade jag på provet där...jojo.. xD
Biologin var sådär, gick helt ok,fick C eller M...mera C. ^_^ fast det är  bara lärarnas bedömmning än så länge.

Franskan står på tur nästa veckas måndag.Tjiihoo.

Btw, I söndag släpps biljetterna ut för Sveriges Närcon, jag måste vara vid datorn då för att få ett par biljetter, shit, har inga prata med föräldrarna om det, oh well jag hinner >:D




Kommentarer
Postat av: Tan-chan

Awesome att du ska på Närcon! xD Men biljetterna kommer inte sälja slut på ett bra tag. Biljettförsäljningen går supersegt här. xD

2011-03-23 @ 18:00:08
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0