Disney Crack

Disneys klassiker från gamla goda tiden är guld, på riktigt, bättre tecknade filmer får man leta efter i dagens tid.

Jag smygade igen lite runt på DA och hittade något som fick mitt humör och stiga: crack pairings inom Disney. whut, tänkte jag och letade vidare i en grupp som hade samlat på sig olika par från olika filmer och klippt in dem i varandra. Lol. Resultatena var ägda och faktiskt väldigt passande på vissa. ;)

Det här var min favorit med Frollo från Ringaren i Notre Dame med olika...fruar..eh ja:


och här kommer andra bilder som är fräna:

101 Dalmatiner/Aristocats


lejonkungen/Skattkammarplaneten


Aladdin/Hercules


skönheten och odjuret/ prinsessan och grodan


lilla sjöjungfrun/Hercules


skattkammarplaneten/Atlantis


lol på denna XD lilla sjöjungfrun/ öh va hette denna? O_O


ringaren i Notre Dame/ vägen till El Dorado

Aladdin/ringaren i Notre Dame/ vägen till El Dorado

och sista som jag gillar till ansiktsuttryckerna XD


Ibland har fansen lite väl roligt xD

Kommentarer
Postat av: Tan-chan

"Kejsarens nya stil" heter den där filmen med laman. xD

2011-03-10 @ 00:02:10
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0