sugig updatering

Inte jag(jag ljög där) utan allt. Mest väntar jag såå innerligt på att Hetalia vol 3 skall bli utgiven. Hmm låt mig see..de lovade att den skulle komma ut 30 maj..och vad är det för datum idag måntro? 29 juni.

ah, nu ringde en klocka! Tokyopop! >.> de har ju gått under väl? erhem...Le gasp et Fuck!

Nu skall jag hör på Radio Pleppo som uppmuntring.

skithett är det här på ön också. Fy fan. XD
Men gott folk, vet ni vad? jag är ensam hemma(med syrran) och jag kommer att vara det i ca 3 veckor eller så för nu har morsan dragit iväg till Norge och joinar pappa med båtresan till Finland. :)

Forever alone..en stund då. x)


Kommentarer
Postat av: hanna

nämen tack, jo gör de :D

2011-06-29 @ 22:05:09
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0