in tha house, liksom

Jag och mina nördiga rubriker. :,) jag älskar dem.

Hej bloggen, jag har absolut inget att säga om  idag tack vare kyla och oväder här ute.
jag menar solsken och dödande värme.

jag skrev solsken.

Jaja. Tydligen höll min morsa på att bränna upp spisen idag när jag kom hem från jobbet. Gulligt.
Så mitt rum lukade rök. Mer gulligt.

Dessutom ser det ut som om vi har fått en ny vinter här på vår gård. Det är så att vår kära granne, Vahlberg har konstiga träd på sin gård som släpper ifrån sig "ludd"-pollen. Och av någon konstig anledning så flyger allt vitt ludd på vår gård endast. Hallelujah.

Annors då?
Jag skall se på en nostalgi film. Spice Girls the Movie!
LOL
Jag kommer ihåg när jag var en liten knatt och hörde på spice girls. XD Ljuvliga minnen. Jag diggade hon där med slickepinnen..Emma? hette hon så? och sedan gillade jag karate tjejen XD

ohlolololol.

ännu ett tecken på wankers cramp. Det börjar bli allvarligt nu. För mycket fish n' chips i England. *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0