Bloggen, jag är hemma!

egentligen har jag ingen ork till att blogga idag, meen, jag tog alla krafter iallafall och loggade in.
Som ni ser(och läser) så har jag kommit hem från seglats rutten. Den var jätte skojjig. ^^ Synd bara att vädret inte var på vår sida och jäklades istället.
Vindstilla, regn och fukt. Så typiskt skottland.

Nåja. Vi for genom Loch Ness med båten. Ingen Nessie i sikte tyvärr, men något bubblande anade vi samt att djupet ändrade plötsligt från 100m till 20m och därigen till 100m..
Mystiskt om ni frågar mig. ;)

Jag kom hem egentligen igår på natten och var hemma ca klockan 4. Men det gjorde inget..jag skulle ju på jobb tidigt klockan 8. (sarkasm).

Nej men titta hur jag skriver, med sarkasm o allt. Precis som en britt. ett tecken på wankers cramp möjligen iallafall? Skulle inte förvåna...jag åt ju tre mål fish n' chips på hela resan. LOL

Bloody hell och sånt.

Imorgon skall jag vakna klockan 5 och fa på jobb klockan 6. Varför? för att jag kan slippa tidigare hem. För på eftermiddagen så skall jag igen bort. Nästra destination blir Österbotten, igen.
Vi skall fira midsommaren där med mormor och morfar.

Så svag blogg updatering kommer att fortsätta till nästa vecka tyvärr.

Men seeen, efter det. Då blir det cosplay syyende i snabb hastighet. Korea måste blir klar samt att jag måste nu börja så fort som möjligt på Ryssland. hohojaaja.

Världen är rolig.

Kommentarer
Postat av: EbbaBox 8D

WAAY, you're back 8D

lycka till med allt cosplay-arbete ~ |D

2011-06-23 @ 19:02:32
URL: http://animebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0