vad jag har sysslat med:

Okej, gott folk. Här kommer en historia om mig under de senaste dagarna. Enjoy.

Det var en gång en Anna. Hon studerade flitigt till skolan och gick i säng i tid, trodde hon.
Anna tycker om fritid. Alltid när hon kom hem från gymnasiet slängde hon sig framför datorn och tänkte;"om jag börjar med läxorna klockan sex, blir jag färdig med den sen förrän jag börjar tecknar min bild. Timmarna gick och hon bloggade, disskuterade på japan.ifokus och hade roligt tills klockan blev nio. Och då sade hon, "bäst att jag börjar med läxorna d-". Längre hann hon inte förrän hon såg att ett nytt Star Driver anime avsnitt hade kommit ut. "bäst att se på det först, sen tar jag itu med läxorna". Men det skulle hon inte ha gjort, för nu närmade sig klockan 23.00. "Shit" utbrister hon och tar fram skolböckerna och upptäckte att hon hade mer läxor än vad hon hade kommit ihåg. "Shit happens" vad det enda som kom ur henne och fattade tag i pennan. Klockan är ett på natten, hennes teckning hann hon aldrig med  och nu är det dags för Anna att gå och lägga sig. Natti natti Anna.

Följande dag är var en rolig dag. På efter middagen efter att hon hade skrivit 4h textkompetens började en sista runda i Salo före körprovet. Allt gick mycket bra och hennes självförtroende var på topp. Allt kändes redo inför provet som blev flyttat till nästa veckas tisdag.
På kvällen klockan fem var det mörkerkörning som gällde. Först lite teori och sedan var det att öva på riktiga vägarna. Det var spännande!. Jag behärskade lyset bra och körde från Strömma bro tillbaka till Kimito och provade på att bli omkörd samt omköra själv.
Nu är klockan åtta på kvällen och den här kvällen, skall jag börja i tid med provläsandet!

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0