~Nu Hetaliaa Axis Powers~

För att pigga upp mig själv från butterheten skall jag se ett färskt hetalia avsnitt <3

*efter 5min*

Nej men titta, 2 nya länder är nu med i animen;


Belgien!

och...


Nederländerna!
(haha, diggar hans frisyr XD)


Okej Spanien, jag börjar få misstänksamma tankar om dig snart, först lär du SydItalien säga "kiss me" på spanska, sedan gömmer du karkki i dina skjortärmar och nu gillar du att peta och röra på SydItaliens kind...Hmmmm...
XP

LOL på SydItalien min här xD har den exakta "I gonna kill you" ansiktet. xP

Oh herregud, vart är den här Serien på väg riktigt? den blir ju bara knasigare och knasigare för varje avsnitt tills man blir snedvriden i ansiktet. >.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0