näe fy faan!!

GAH! jag bara tål inte att vara hemma när resten är o skida i Norge. TORTYR!! T^T o jag slipper ingenstans för blien är för kall för att starta o värmen vet ja int hur ja ska fixa. >.<

Jag vill oxo skida , jag vill oxo skida, jag vill oxo skida!!!!!
om jag skall vara ärlig så skulle jag ha läst lika mycket i norge som jag har gjort nu under veckan -.- seriöst det är sant för när jag tar hand om huset, städar,tvättar, laga mat, eldar, handlar, motionerar och tar hand om Wius katt så tar det mer än halva dagen och på kvällen är man så jäkla trött att man inte orka lyfta biologiboken.
och jag har t.o.m inte gjort något kreativt så som måla under hela veckan! D:<
I mean Come OOON! Det var hur jävla onödig som helst att lämna mig hemma medan ni andra far till Hemsedal!

Nej usch vad jag är på dåligt humör nu.. :'(


Kommentarer
Postat av: h4nna

:(((((((((((((((

2011-02-28 @ 15:43:04
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0