inget nytt från Vistlip ännu

Jaa...sedan olyckan inträffade mitt favorit band den 30 juli så har de inte updaterat någon ny musik. Jag väntar och hoppas att de efter pausen tar igen sig och fortsätter vidare med sin musik. Vill inte att Vistlip skall försvinna som rök som andra band tyks göra nuförtiden. ;_;

Jag vet att jag inte har skrivit om olyckan som hände Vistlip bandet fastän jag visste om det. Men jag var så osäker på att det stämde. Jag hade bara fått reda på det via något forum och youtube, men jag ville inga skiva om det förrän jag visste att det verkligen stämde överens.

Och ja det gör det. Tyvärr. t.o.m. wikipedia skriver det nu oxo:

As of July 30th, 2010 Vistlip have paused their activities following an accident that occurred whilst travelling between shows.

The band was reported to have been driving along Nagae Tunnel down the Joushin’etsu Expressway in Nagano city, Nagano prefecture, when the band's car, driven by the drummer Tohya, crashed into the tunnel wall at approximately 1:15 a.m. The band’s manager, Asako Sakakibara (31), had been in the backseat when the impact forced her out of the car. Sadly, the damage that her body sustained led to her untimely death. According to highway police, the rest of the passengers sustained minor neck and arm injuries and no other fatalities were reported.

Usch Usch Usch säger jag bara T_T det är såå..Det bara går inga. Stackars Tohya som körde bilen, måste kännas jätte hemskt, hoppas han tillfrisknar och kommer över det...



oooh..det har gått över ett halvår..hoppas de tar itu igen efter pausen...
;_;

Kommentarer
Postat av: Fanny

Usch vad hemskt, ja tror faktiskt att ja läst om de där i en JapanPop tidning i somras :(

Hoppas att de börjar snart igen, skulle vara synd om dom slutade.

2011-02-25 @ 23:02:42
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0