Hej där anonym ^^

Jaa just ni där ute som stalkar mig i hemlighet ^^ det skulle vara skojj att veta lite om er oxo. Så vad är det jag ber av er? jo plz om ni inte har något dölja så kan ni ju iaf sätta något namn vid kommentarerna. Så jag vet vem det är som skriver vid inläggen ^^ jag menar inte går jag ju och typ anmäler er för att ni skriver XD det skulle ju vara knasigt eller hur? Nej nej nej. Var inte rädda, tvärtom det visar mer att ni är "mer seriösa" och faktiskt menar det ni skriver. ^_~ + så om det kommer fler anonyma skrivare efter varandra på samma inlägg, hur skall jag då veta vems som är vems? ;P
Det var det jag ville säg, dessutom blir de mer kul om det är något namn ni har. (kan typ vara vadsomhelst) Och om ni själv har en blogg. Länka den så får ni en tillläsare och jag kan lära känna er via er blogg^_~

Ha det awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0