....

eeeh..where am I?

Nu är jag hemma. Kom iland med båten klockan sju, var hemma klockan åtta, dödade tiden framför datorn utan frukost till klockan 15.00. LOL.
jag känner mig riktigt på Charlie the unicorn humör.

Inte så konstigt egentligen.
inte det minsta.

LOLLOLOLOL det får mig bara o påminna om bussresan hem från linköping till stockholm. XD jag satt bredvid en skojjig tjej och när vi hade en halv timmes bussfärd kvar fick vi en tävlings idé; att vifta på armarna och händerna a la galoppstil utan att sluta. När vi var framme i stockholm, slutade tävligen och så sega vi var så blev det oavgjort. Haha XD
Medan vi "galopperade med händerna" sa vi typiska charlie the unicorn fraser, så som; we are on a bridge, Charlie~
Herp Derp, Im lovin' it!


Perkele, vad slut jag är  x_x
ohohhohoohjaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0