var beredd...

Var beredd, här är chansen för livet
Var beredd på en stor sensation
En tid fylld av ära
Den är ganska nära
Och vad ska vi göra
Nu ska ni få höra

Vad Anchikun tänker
Inspiration jag skänker
Ja, åtminstone lite awesomehet
En bloggare som har oanad bredd
Var beredd!
....

Var beredd på en blogg ojämnförlig
Var beredd på en blogg helt perfekt
Så noggrant planerat
Och väl regisserat
Ett troll regerat
Den tid som passerat
Men snart är den över
Den blogg ni behöver
Ska hyllas och vissas respekt(LOL)
Jag står högst och då vill jag bli sedd
Var beredd

Jag står högst och då vill jag bli sedd
Var beredd ...
....
På en NY design inom en snar Framtid :D

(Y)







Kommentarer
Postat av: Tan-chan

Yaaah! Ny design FTW!!!!

2011-04-04 @ 19:32:02
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0