"Flyffat"

Ända sen bc-manga tiden har folk pratat om hur bra flyff är och bättre än andra online spel. Jag nappade upp det och var nyfiken på att testa det. Tyvärr av någon konstig anledning (som jag inte kommer ihåg) så fungerade inte nerladdningen och jag sket i det.
Nu kom intresset fram igen. Så nu har jag provat det och hittils verkar det skojj :3 men jag är bara på lvl 2 ännu XD Men  min bärbara dator är inte snabb så spelet hackar upp sig emellanåt och trögar till det så jag kan inte spela det skapligt. ;/

Anyways, idag tvättade jag alla föster på nedrevåningen. Skönt och blött. Jag glömde skyddshandskar (höhö, starkt rengöringsmedel) men tack o lov har jag mina fingrar kvar ännu..haha. xD

Emm...jag saknar Hetalia.. :( jag saknar alla tisdagar jag fick vänta på för att kunna se endast 5min av serien. Tänk 5 guld minuter av humor och awesomehet.
*sigh* saknar saknar. Nu får jag lov att dregla över all fanarbeten och berättlser som finns på nätet samt stojja på konvent med andra fans...
Men Men Men! Saknaden kommer att bli större, nämligen tokyopop som ger ut hetalia mangan...kommer att läggas ner. Vilket leder till att inga fler hetalia volymer kommer ut! NOOOOOO. Måste skaffa alla manga volymer innan dom försvinner för gott! andra delen är reda slut..damn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0