I'm back

yes nu skall jag bli aktiv igen ^^ har inte varit det på flera dagar känns det som. ^^'

Nu är alla höstens skrivningar undanstökade och det är endast små fjuttiga prov kvar.
jag skrev historia, gick..öhhh...öhh bra? ja vette fan, det for som de for.

när jag såg första frågan "va jag ba" :
              
enkelt stuff det här.

Sen när jag funderade kring svaret" blev ja ba":
            
äähh, vad är de ute efter? det ena eller de andra? D:


god damn shit. Aldrig mer >.O

meeen det är över nu iallafall :) Senare på kvällen for jag och familjen till Åbo för att små shoppa.
Hittade en skjorta jag har övervakat länge och köpte tillika några spänne grejjer som är i form av en nyckel, rosett och en liten poträtt tavla. tänkte genast på Frankrike och Versailles när jag såg dem :3

Imorgon chill och sova länge(tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0