Bara att vänta

Just nu kom jag underfun med hur situationen är med hetalia figurerna jag har beställt hem.
dom släpps ut i november, alltså då först skickas dom iväg till mig ;D

Yay.

Hoppas att det inte är för många som har förbeställt figurerna att dom typ tar slut när de släpps ut. O_o
äh vafan så kan det inte vara. Jag har förbeställt och jag skall ha dem hem, så det så.

huhu så spännande att sitta här hemma och bara vänta...
vänta..
äh jag vill ha dom nuuuu.
:<

Nu till något annat: Jag har lyckats se första hetalia säsongen med  engelsk dub. Yah, det tog tid att hitta men jag fann dem till slut på denhär sidan:
http://www.animescentral.com/hetaliaaxispowers.htm

Jag kan säga att denhär är den första animen jag gillar med engelsk dubbning fastän rösterna inte är precis som jag hade tänkt mig(hör på schweitz och kina). Men jag ser japanska och engelska avsnitten som skilda grejjer. För den dubbade har ändrat lite grann på vissa skämt, lagt in mycket accenter när de talar etc.
Men jag gillar det endå.
Igår satt jag framför datorn och skrattade till, tja varje avsnitt. xD fyfan vad humor ojojoj.
hast a la pasta..oh italien du är nog sån Super mario då. x3
Frankrike är den jag är riktgit nöjd över dubbningen. Det är så Fance att jag ler fånig varje gång jag ser honom ploppa upp. Och Holy Roman empire också, hans röst är super gullig.
<3

det här är den värsta scenen. Den är ganska...ganska...
Okej. I japanska versionen är england full.
I engelska versionen är england stupfull. Helt packad.
Jag crackar upp varje gång när han flippar ut där..
lol vad jäklar säger/mumlar han riktigt? xD




haha, Am I a Catholic? Or  aProtestant?
whot? funderar han på det nu.? XD
oh Iggy, go home.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0