Ave mig själv.

Ah vilken skön dag ;) jag har haft det väldigt bra i Ö:botten. Snö! ja ni hörde rätt. Snö! det snöade som fan där på en dag. O_o
men när man kom hem..
ingen snö.
:(

Jaja..jag har gjort en hel del där uppe. Firat Axels födelsedag, stampat i  snö, fryst tänderna av mig, mini shoppat i jakobstad osv.
sånt där vanligt :)
oh just det, jag färgade håret mörkare. Det blev mörkbrunt. MEN jag ville egentligen ha röd pannlugg med mörkbrunt hår men faila lite tror jag xD. Nu känns det som om någon skulle ha hällt rödvin över mitt huvud. huh. Aja. Röda färgen syns då inte så där jätte mycket, men om tre månader så skall jag färga pannluggen skapligt, men starkare rödare färg. Ha.

By the way:
Dit var jag om ni undrar...

okej, sådäär krokig väg var inte bilresan. Jag hade bara extra roligt. 

I Ö:botten såg jag också på Asterix och Obelix och de olympiska spelen. Haha ohjaja..korkad film men eh charmig?
;)
Men faktiskt, filmen hade såndär lol humor kan man säga.
Och det värsta, vi såg det med svensk dubbning(LOL)

 Mina favorit fraser var bl.a:

Brutus: och du som säger att alla vägar leder till Rom, men det är svårt att komma därifrån.

Ceasar: Ave mig! (ego)

Brutus: ave Pappa!..

Aveee Paappaaa?

Brutus: slit honom i stycken!(hans favorit avrättning måntro?)

nu skall jag skapa ett nytt ämne, för jag måste. >:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0