shopping...

till åbo..med familjen + Hanna. En helt vanlig lördag med andra ord. ;)

Jag fick iallafall det jag var ute efter: nya prima vinterskor á la snygghet. ;D
plus en hel del annat stuff: 

  • halv vantar från cybershop(behövde nya för mina gamla är borttappade.)
  • manga böcker: pandora hearts och black knight.
  • Vinterskor
  • inneskor

    
  

             

Ville egentligen ha högre skaft på skorna men bah, jag bor ju ett land som heter finland, där såna skor tydlingen inte existerar i butikerna. Eller så är det jag som inte har haft ögon nog att upptäcka dom i stan. Men huvudsaken är att jag har fått såna skor me snören, i en liten vk/versailles/whatever  inspirerad stil;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0