halva körkortet, check!

Då var teoriprovet undan då med körkortet, just och just att jag skulle bli underkänd igen men jag klarade mig. Så säg congrats till mig för nu är jag halvvägs klar. Bara halkbana och körprovet kvar.

jaa, jag har ju inte bloggat så mycket på sista tiden, det beror väl på att jag har haft serious buisness på gång aka läxor, prov konstdiplom arbete osv. men de är snart undanstökat. Har två prov kvar: Matematik och franska.
Franskan har jag egentligen skrivit redan men jag vill ta om den efterosm jag blev missnöjd med resultatet.

Vi förövrigt till Åbo, måste skaffa julfest kläder och julklappar. han en fin fin ide på hur jag skall paketera in dem <3 jag skall vara lite lustig också till Es julklapp iår huhu. xD


Kommentarer
Postat av: h4nna

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D

2010-11-27 @ 13:53:26
URL: http://wiu.blogg.se/
Postat av: Fanny ^__^

Grattis! :P

2010-11-27 @ 16:12:52
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0