wow, hur kommer det här sig? :D

att vNeu är på tredje plats i dom populäraste j-rock banden? xD lol inte noog med det, jag gillar ju dom väldigt mycket för dom gör ju skojjig och glad musik, men sååå kända är dom inte. Faktiskt så är dom ganska okända enligt mig. >v<


Till och med versailles är lägre ner än dem..och Dir en grey! xD hahaahaha..
dock är det ju jättesynd att bandet har splittrats  :( jag vill ha Nono och jun tillbaka Dx.


älskar sångaren (eller egentligen alla i bandet) ^o^ så gullig och hans stil är awesome x3

Kommentarer
Postat av: Vanu

Wow, jag har aldrig hört om dem och de är högre upp är Versailles?! Somthing's not right... xD

2010-05-12 @ 20:40:18
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0