Vesailles under funderingar...

igen..va fan släpp dit mig. D:<
 nu började pappa igen fundera på det, jag gav honom då förslaget att man skulle bra kunna bara hoppa av i salo eller åbo när man far hem med buss från Hesa. Men vem skall skjutsa oss hem därifån de e frågan sen. för ingen av föräldrarna är ju hemma då. crap. ohhh körkort ge mig det, gee mig deet nu. man känner ju sig handikappad när man har behov av bil men inte får köra ennu. xS

ett plus ennu om jag slipper till konserten: Tan-chan och ViktoriaR skall också dit från Sverige har jag läst från japan.ifokus  :D jättekul shit nice, då kan jag ju träffa dom oxå i kön på samma gång. Vrf dom kommer från sverige till finland på konsert? jo för versailles kmr inte till stockholm, dom har helt skippat sverige i deras europaturne, orsaken? det vet jag inte, sverige har väl för dåligt ryckte gällade j-konserter. tragiskt.

nej nu är min hjärna förstörd, här får ni en parodi klipp av Axis Power Hetalia, fan made men inte av mig. Och nej, jag lägger det inte i ett nytt inlägg, den passar fint här endå. >:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0