Random humor med D.gray-man

jag postade just ett inlägg, men upptäckte de här videona så jag kunde inte låta bli att posta ingen xD

Nu presenterar jag en parodi film av DGM. fy fan va sjuka dom är.


haha slutet xD "look, it's millenium EEEEeeeeeeAAAAArrrRRRRILILLIIILLLL. "
XP
och sen "One snap of his fingers and he can cause nuclear explosions!
Take that Roy Mustang! (You and your dogs...)
But, if you call now, you can buy one Millennium Earl for $9...sdfjhs dollars, and you get one free"

haha, jag vill köpa han!

avsnitt 2, min favorit.


pff haha.
"Don't worry the rape will only hurt a little bit!"
"queens låt spelas"
"synchroziation 15%....9000%
Komui: mama mia, mama mia.

haha ,Queens låt passar fint hit xP

Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: Nice, den behöver inte vara äkta heller :D Jag ska se, jag kanske ändrar mig. Jag kan höra av mig om jag blir intresserad :)

2010-05-10 @ 17:55:06
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0