karaktärs rensningen har börjat...

en efter en börjar falla bort från serien. :(
Så typiskt i anime serier xD.

Först är det segt i början, sen när man har lärt känna de viktiga personerna så börjar det egentliga äventyret, då är serien bra. Sen börjar striderna, en karaktär faller bort...därefter en till som var bra och sedan..booom börjar de mest omtyckta dö. T_T bara sådär poff.

Och det dummaste är att den person jag har minst gillat,Yuu Kanda har gått bort. och jag ångrar att jag ogillade honom. o_O Såhär ungefär kändes situationen: (hejja paint, igen)
gdzg

så vem dör tillnäst?... Just nu är Kanda och Krory borta. Hoppas att det inte blir Lavi! O_O då dör jag också.
 

Kommentarer
Postat av: hohoo

ahaha hans arm e borta! XD

2010-05-04 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0