jag vill ha en ny hårfärg.

Min gamla är helt blekt och min ursprunliga färg kommer fram i bottnet, icke bra.

Så nu har jag lite surfat  på nätet och sett efter någon trevlig färg. Först riktade jag mig på mörkbrun med inslag av rött, sedan svart och sedan rött och sedan blått och sedan grönt, och där pam. Den gröna färgen vill jag ha:


den är ju hur ljuvlig som helst  >v< ojojojoj.
 Vem vet, det är en mycket stor chans att jag färgar mitt hår till den färgen i framtiden nångång. Man kan ju prova på skoj och fråga andra om denna färg(haha). Men helt ärligt, jag gillar den jätte mycket.

om inte grönt blir av så har jag ett annat alternativ jag också gillar: rött:



Så vad tycker ni, skall jag ha grönt eller rött hår i framtiden, eller ha både och? :D

Kommentarer
Postat av: Idaho

SVART! :D eller mörkbrunt fast de får du ju endå! ;D :))

2010-05-29 @ 00:22:50
Postat av: Anna ^_^

ja tror jag lagar mörkbrunt o sen tillsätter den där gröna färgern som slingor :D yay me,

2010-05-29 @ 17:59:56
URL: http://anchikun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0