is it friday?

http://isitfriday.biz/









:D

Idag var jag slö på morgonen, jag var till och med nära att bli försenad till timmen ^^' men jag "speeda" på med cykeln som faan att jag hann i sista minuten. Yeah vilken morgon start alltså.

Vi hade historia på morgonen. Tyvärr så var vår hissa lärare borta så vi hade en vikarie istället, Olle. Han håller väldigt slöa timmar...seriöst. -.- Han berättade med samma stämma allt från historiebok och ingen lyssnade. Vissa hade bärbara datorena på och surfade på nätet medan andra klottrade i häften bl.a jag. Jag och min kompis hade lite "oma hauska" och fyllde min fina sida med  egna visuella tolkningar från Olles predikan. lol

mitt hissa häfte, inte i det bästa skicket just nu. ^^'
gdrf

skol klott (Y)


min kalender sida, december.
bgt


nostalagi matte sidan från gemometri kursen <3
gerg

Tintins äventyr i matematik boken xD


och det sista, uppgifter. Min penna ville svara på dem visuellt.
h5yeuh6

ursäkta om dom vackra bilderna inte syns så jätte bra.

Men nu skall jag inte visa något mer klott från mig, det visar bara en lat och oaktiv sida av mig och skolan, inte bra. Gomenasai.

ehum jaa,  dagen fortsatte med biologi. Vi skrev en essäsvar på en uppgift med hjälp av anteckningar från häftet. Mitt svar blev däremot som en uppstats xD lol.

Ettoo..jo sen hade vi franska. Det var kul. Alla hade host problem och Arna(vår lärare) sade att stämmingen är som ett sjukhus när alla hostar gång på gång. Så då kom vi på den iden att vi skulle dricka te. Och så blev det, några klasskompisar hämtade några muggar och vi drack te på lektionen yummy. Skönt för min stackars torterade hals.Jag har nämligen snart haft torterande hosta i 2 veckor >.<

dagen slutade med historia igen, amerika kursen då. Där gick vi igenom en artikel och fick sen fara hem. sköönt.
dock så regnade, jag blev genomblöt. :(
mitt hår såg roligt ut när det hade torkat. xD jag hade och har just nu en såndär sagoprins frisyr som jonathan i bröderna lejonhjärta. xP
haha.
så man känner sig disney aktig.
oh my oh my.
Nog pladdrat, nu och sova. Godnatt.


och Lavi, se till att du får ditt vapen tillbaka x_O vill se dig strida igen med din gigantiska hammare. Om inte såå.. hackar jag dig med en á la panda(bookman) style.


Kommentarer
Postat av: hann4

weei !:D bra att du gillar ((: e hemma nu mn där va no helt roligt. :)

2010-05-08 @ 16:04:47
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0