Inbakad yaoi i DGM.

Ursäkta om jag kommer med mitt nördsnack igen, men det kan inte hjälpas, jag är "slut i hovo" just nu och klockan är 2 på natten...gr8.

Men jag kollade på nytt på en rolig DGM avsnitt på youtube och upptäckte något skojjigt. x3 vad kan det vara månne? jo, en liten snabb bild som kan misstolkas lätt, med andra ord en AllenxLavi bild. xD men eftersom bildbytet sker så snabbt så ser bilden lite förlängt och konstigt ut, men what ever..me like. ^^

Och det som gör saken roligare är att i slutet avsnittet så löper Komuis robot, Komurin (2-3?) amok. Den fick stärv och började "städa och putsa" alla i som befann sig i rummet. Hoho, den satte alltså smink på alla. Därför har dom någon geisha make up på sig på bilden. LOL xD

rgbdr
som ni ser så är det dom två på vänstra sidan man ska uppmärksamma. xD
haha kan tänka mig va de sku säga i denhär ögonblicket.
Lavi: Allen, let me see your face
Allen: umm, lavi not now...
Bookman: wtf?! I knew it!
Lenalee: *did't noticed them*
Krory: *to shy to show the face*


nej nu får det räcka, från och med nu får jag begränsa med onödiga stuff här, det börjar bli översvämmat med sånt. Men dom är damn roliga att skriva. x3

kanske dags att gå och lägga sig? jooee.. näe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0