holy f*ck vad tiden har gå*/#¤..sprungit iväg!

Whoah o_O och yay ^_^

Har idag skrivit mitt sista prov(psykologi, det gick em..njaa) och nu har jag inga läxor före sommarlovet --> chill hela dagen lång,förutom skolan på dagen. B)
Det betyder att jag kan blogga hur mycket jag vill på kvällarna och nu kan jag skriva om bröllopshändelsen som var för en vecka sen :P
Men haha snart är det sommarlov hörni, och jag har massor med sommarplaner, så mycket att jag inte vet om jag kommer att hinna med allt, men det måste jag. För det första så blir det konsert!

Green Day kommer till Finland(!) ^o^ whoohoo. fuck yeah..och inte nog med det..de är bara en vecka dit.. ;) det blir bara för bäst det.
Sedan blir det sommarjobb. Jag skall arbeta på kyrkogården,( lol av alla arbetsplatser) så brun kommer man och bli. Dock kommer kanske arbetet o bli dödstråkigt men jag gör mycket för pengar, och pengar behöver jag..för hur annors skall jag ha råd med versailles konserten som är den 29.6? ;P och diit skall jag, men pappa har inte dragit till med biljett köpande..suck.. -_____-' come on, biljetterna finns inte där för evig.

Sen blir det midsommar, sen kalas firande, för min kompis fyller 18 år då ^^
Sedan en av sommarens tredje höjdpunkt: Frankrike! yay jag skall resa till Annecy, en kiva paikka i bergsområdet.

haha, jag skall praktisera min franska där och tala med snygga utlänningar ;) mwahaha.
Sedan kommer studier, studier och studier..    -.-'
finska, engelska och historia studier blir det, för det skall jag skriva i studentexamen..fast inte finska ennu..jag skriver det på våren, men det skada inte att jag börjar öva i godtid.

Men hej körkortet då, när skall jag ta det?
...
det vet jag fan inte...
...

jag tar det när jag hinner...alltså i juli, augusti då..sugit värre ;S




em annors då idag?
jao idag var allt chill i skolan förutom lite stress med psykka provet för jag hade inte läst så aktivt på det...kanske en liten orsak till att det sket sig? näe, det var Mulles fel, hon gör för breda provfrågor...lol
Först hade jag finska, där sysslade vi med arbete, easy med andra ord, och vi alla presenterade så snabbt att vi fick sluta tidigare ;P alltså tid till att öva på psykka provet(hade det på matrasten)
Sedan hade jag två håltimmar skönt. Då cyklade jag hem(en fördel att bo nära skolan). Hemma hade min lillsyster Idaho renovering på gång i sitt rum(det hörde till hennes diplomarbete). Hon målade sitt rum orange, och de blev hur tufft som helst. Så nu har jag också lust att renovera mitt rum och lägga en annan färg på tapeterna.
När jag cyklade till skolan igen hade jag prov och jag lyckades bli klar med det tidigare så jag fick sluta där tidigare. B)
Sedan hade jag biologi, fast där hade vi vikarie(nixo) och vi fick sluta extra tidigt för att vi blev klar med uppgifterna på 5-10 min. haha.. xD
Därefter studda, helt ok..och intressant för studdaläraren berättade om polisyrken och de olika proven och kraven de har. O_o omg... jag skall definitivt int bli polis, int med den kondisen jag har nu xD

ettoo...ja det var allt..skall nu fara och äta och sedan skall jag updatera om bröllopet. Och jag kan notera redan att de kommer under samma rubrik som möhippan är..alltså jag kommer att fortsätta skriva på det inlägget.

Bye, Bye...ikväll skall jag färga mitt hår..mörkt brunt, riktigt mörkt, får se hur det blir.. kanske man addar efteråt gröna eller oranga slingor? vem vet..^_~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0