Det börjar fara neråt.

Jag har varit två gånger till SHV(skolhälsovåradren) och tydligen börjar min hälsa fara neråt. xP kanske beror på att vi har en ny SHV som bedömmer annorlunda? xP
Iallafall så har jag mått hur prima som helst under högstadiet, synen var jätte bra påstod den förra HSV och vikt, hörsel var också goda för mig. Men nu dudududuuun. Förra veckan var det hälsokoll och då hade vikten miskat och synen hade blivit sämre..
ajdå. + så var hemoglobinet lågt, hade 113 bara. Så nu var jag dit igen och mätte det..120 blev det då. ett ok resultat enligt SHV då.
Men synen stör jag mig mest på xS jag vill inte att den skall bli dålig, för då hamnar jag att använda glasögon och det är jag inte pigg på. T_T
....
fast jag får skylla mig själv, jag vet att jag är skyldig själv till det när jag har ibland tecknat utan att ha en lampa på tänt så att jag har måsta anstränga ögonen. Bad me. >.<

usch usch...jag har faktiskt fått mardrömmar av det här..fast då hade jag blivit blind o_O och de störde mig så sjutton eftersom jag inte kunde teckna mer...brr..hoppas inte den drömmen uppkommer i verkligheten då dör jag. För om jag inte kan teckna, då har mitt liv ingen mening.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Det är nog ingen fara att du blir blind! Hoppas jag... Det skulle vara verkligt synd... !

2010-05-11 @ 19:54:38
URL: http://nogg.se/mjauizmatte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0