Då var fredagen avslutad.

Och nu är det en typisk stress vecka som kommer tillnäst. Jaa, så kan man säga det, för jag har absolut fullt upp med att göra en del grejer. Skolarbeten, jobbiga läxor och tråkiga prov. Yatta. -.-
Och slut som man har varit så har jag tänkt fara på en konsert(som kommer att bli skitkul ^^) mitt i jävligaste veckorna. Fast, det var inte mitt fel, utan skolans. >:( de var dem som satte in alla jobbiga prov på den veckan jag tänkte fara till Helsigfors.
jaja. nog löser det sig ^^ jag brukar ju inte direkt faila i prov(undantag finska, lol)
Tänk, snart får man fara och höra på LM.C in real life. hihi. ser sååå mycket framemot det. :D

Idag var det en roliga dag. Inte för att något speciellt extra hände men den var endå kiva för det. I skolan idag blev jag och några andra klasskamrater interjuvade till Annonsbladet(en tidning) för att vi skulle berätta om en utställning vi har gjort i konsten. Vi har nämligen fördjupat oss i surrealismen(min favorit konst stil c:) och speciellt Salvador Dali. Sedan hade vi gjort egna konstverk som är inspirerade från surrealismen. Ganska intressant. Iallafall så ställde journalisten frågor till oss och därefter så blev vi fotade. hehe, det här blir andra gången man hamnar i tidningen med denna tema. xD (iförrgår var Åbounderrättelser och skrev en artikel om vårt konst projekt).
På eftermiddagen hade vi den roligaste timmen: Historia. jag bara älskar hissa timmarna, dom är så chill och samtidigt intressanta. + att vår hissa lärare(Nikander, kallas Nixu) undervisar bra. De e just han som gör timmarna bra. Hur som helst. Eftersom vi har en kurs som handlade om Amerikas historia, tyckte vår lärare att han kunde bjuda på popcorn och coca-cola medan han undervisade. Och så blev det! :D shit nice timma. Tänk att en lärare bjuder frivilligt popcorn och cokis till en undervisning ^^ det är inte alla som gör det. ;)
När jag kom hem från skolan hade jag mycket studieplaner, som jag städade bort, bokstavligt alltså.
jag städade då när jag kom hem och skjöt upp hela tiden när jag skulle göra min franska och matte läxa. Med andra ord, så chillade jag mest under kvällen.
...och nu är jag här, och skriver..

Aha, en anime dök upp i huvudet på mig: Soul Eater.
har inte sett den pånytt på jätte länge känns det som. Den är iallafall awesome. :'D helt klart sevärd.
yjy
Finns även som manga. ;P den är också jätte bra.

Min favorit är såklart Death the kid. Symmetri pojken xD vem kan inte gilla han? hans personlighet är störtskön.

yutyu


hell yeah. Sen skall man inte glömma Shinigami :'D jag vill joina hans te partyn.
yty
yosh yosh xD och sen pumkin pantsu..nej vänta nu..det var ju Makas pappa som sa dedär.. O.<

 Summer feelings.
h

och sist the hero of the story: Excalibur(den där vita saken)...som härjar. DX

dd
Excalibur: Bakame!( idiot)
Hiro: GaaaaH!

tragiskt slut på det här inlägget ^^' bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0