är hos en kompis...

...och ser på någon medeltid fantasy film, vet tyvärr inte vad det är för film, men simpelt gjord är den iallafall.
Dagen har vairit ganska simpel. Vakna, data, äta, data och till en kompis, karaoke, och nu är jag här.

Men damn, det var meningen att jag skulle tidigt och sova igår men så blev det inte :P. Jag blev fast återigen i mangan after school nightmare och läste sista volymen klar när klockan blev ca. 00.00 xD

men shit bra slut hade den, jag gillade den, fastän man blev och fundera på hur allt hängde ihop men sen förstod jag efter några minuters tänkade. :') yes yes yes ett bra slut var det på den mardrömslikanande berättelsen. :D
men endå...tyckte jag inte om hur det slutade för Kurosaki. Han var ju såå nice. det blev bara så fel med hans syn på livet och människorna D: Han passade bra oxå med ichijo  :/ men det var slutligen bra att ichijo valde Sou..fastän de har varit kronligt med att vara med honom...och som man brukar säga..kärlek börjar med bråk och slutar i sängen... lol xP

typ det var allt jag hade och säga just nu. :3 hejdå hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0