teijo mysteriet på kyrkogården är löst.

Idag jobbade jag på dagen på kyrkogården och de var väldigt enformigt. Jag rensade gravar hela dagen från kl. 08.30 - 16.00. =.= man fick sjukt i ryggen av att vara nerböjd hela tiden och peta i myllan.

Jag hittade människoben också, dock var dom inte så stora, så man lekte arkeolog samtidigt ^^


Hela tiden har jag också undrat vem Teijo var nu igen från personalen.  Jag iddes inte fråga dom eller heidi eftersom jag tänkte att jag endå får reda på det förr eller senare.
Folk har ibland frågat mig medan jag arbetade att var de kunde hitta Teijo någonstans. När jag inte kom på vem de var så svarade jag " vet inte." x)
Men sedan fick jag en tanke vem de var, var de månne hon där ena damen jag träffade första arbetsdagen, hon som gav mig arbetsavtalet, jaa hon måste de vara tänkte jag.

Men icke.

Idag fick jag reda på det som sagt, och de var den personen jag har sett alla dagar, han som har grävt gravar med grävskopa, han som skämtar, han som sitter framför arbetsbänken varje dag.
Japp, de var han, Teijo. En trevlig man som är trevlig att diskutera med.

^^' känner mig lite fail idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0