Rysslands karaktärs låtar är geniala.

Jag har letat och letat och nu äntligen så hittade jag Russias två karaktärslåtar från serien Axis Power Hetalia: winter och light the fireplace of the heart.
Låten winter är så typisk ryssland från den ehum. sämre sidan? o_O scaary låt med andra ord. Men däremot är light the fireplace en kul glad låt från rysslands goda sida ^^ me like.
Tyvärr så finns dom inte som fulla versioner ennu  på youtube utan bara korta, så därför får ni smakprov på låtarna:
Winter, huhuhuh.. den ger mig rysningar.


light the fireplace of the heart, haha, jäklar va humor xD pe-pe-pe-pe-pe-pe- pechka~


+ så hittade jag den bästa covern(någon random person sjunger om låten) av pechka låten jag har hört. :O han låter ju precis som Ivan Russia. ^^



Hurra för Ryssland :D, han är nog min favorit Hetalia person ;) så sarkastiskt easy going och samtidigt den personen som skrämmer skiten ur en. xD lmao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0