Nu tillbaka från de sju haven.

Näe, så långt var vi inte, vi var endast bara och segla till trunsö, stenskär och hem tillbaka.
Resan har varit både positiv och negativ

Positiva saker:
kiva sällskap, god mat, bra soligt väder, musik.
Negativa saker: myggor, regn, skräp hår, kallt vatten.

Men mycket sol och bruna armar har jag fått, vilket är super bra ;D

På kvällarna flummade vi mycket med Idaho och Wiu. Trololol skämtet bland annat. x3
och Torak förstås. lol.  ;P jaa vad fasiken disskutera vi där.?!  vi kom nog på sådana historier som nästan blev barnförbjudna. XD
lmao.

Idaho och -wiu tog också deras första dopp i kalla vattnet. hui. De bestämde sig att hoppa direkt från bryggan ner i vattnet och sedan simma till båten. X_x crazy. Jag gjorde inte det, jag skulle ju dö att kall chock. ;P

När vi seglade hem var vädret som sagt bäst. vi solade på däcket och det var småkul när segelbåten började luta åt fel håll och man kände att man var påväg att trilla i vattnet. + så fick jag ett segel mitt i ansiktet när jag satt som bäst och njöt av musiken. blöh.

På tal om musik, jag har aldrig lyssnat så här mycket på SIDs låtar som nu. Nog för jag gillar deras låtar och dom är ju trevliga men just nu under denna resa så fick jag en kick att bli mer beroende av dem. ^^
för er som inte vet om SIDs musik kan höra här, låten heter Chapter 1. Det var min första låt jag har hörde av dem.




Väl hemma så gjorde jag inte så mycket. Jag fyllde i arbetsblanketten om arbetstimmar på kyrkogården.

Ajjo jag kan nöjt säga att jag har Versailles biljetter nu ^o^ whiiii jag får se boysen live ;P
Det blir grejs det.

^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0