blev godkänd i finska betyget, dee nii!

haha, samma igen som förra året, fast nu med ett vitsord lägre. Förra året blev jag också underkänd  i finska provet men lyckades få en 6 i betyget. haha.
Och nu det här året lyckades jag  få en 5 i betyget med ett underkänt prov.
Jag har skillzz. xD
(alltid skall du riskera finskan till sommarlovet, anna.. -__-')
But thats life. Jag kan inte vara bra på allting.

Host ja, franska gick inte något vidare så därför får resultatet vara okänt för er läsare..huhuhu..

Men det förstör inte denna fantastiska dag, nej. Med det här fina vädret kan man inte låta bli att vara glad. :D
dags att göra något skoj tror jag, det förtjänar jag verkligen ^_~

Dagen låt: Maru kaite Chikyuu. Kinas version. varför jag valde den? joo för jag har den känslan i mig som låten har, sådär glad och framåt strävande ;D

men tyvärr får ni höra bara den korta versionen av den, eftersom ingen har lagt ut den fulla sången ännu på youtube. xP



här är översättningen då:

Hey hey, dad, how about that old wine?
Hey hey, mom, hey hey mom,
I can't forget the taste
Of the fried rice I had before, aru!
Draw a circle, there's the earth
Look closely, that's the earth
Or is it really the earth?
Am I China, aru?
Ah, this wonderful world
Can be seen by a single swipe of paintbrush
Crimson red
Is the symbol of luck, aru

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, fräckt ! Men vi ska ti beachen så de e int så paha (;

2010-06-03 @ 21:05:35
Postat av: Anonym

av hAnna (:::

2010-06-03 @ 21:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0