klara, färdiga, skriv.

Hej du som har snubblat hit, dethär blir mitt första blogg inlägg faktiskt. Och med det inlägget skall jag presentera  mig själv lite, som en bra start för bloggen.
Jag heter Anna, bor i finland och är finlandssvensk. Mina intressen riktar sig till asien och saker kring det. Med andra ord, mycket sådana saker(bla. musik, filmer etc.) kommer att dyka upp här. ;)
Jag ritar en hel del på min fritid och fotar då och då, dock blir det inte såå seriösa bilder. Själv kan jag beskriva mig som en glad och optimsitisk människa.
Det är jag i grund och botten kan man säga ^^ och det här inlägget blir en start på alla de texter jag kommer att  producera här. Så här tillnäst skall jag försöka tänka ut någon design som skulle pigga upp denhär bloggen.

sådär första inlägget avklarat, ha det bra allihopa  (:

Kommentarer
Postat av: hanna

Go anna :D!

2010-02-16 @ 17:29:02
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0