renovering på gång...

Så fundera inte varför jag har en så underlig design på min blogg just nu o.O det är bara..hmm grunden än så länge.

Idag hade jag Hanna hos mig som visade mig hur jag kunde fixa och ändra, så bloggen min blir snyggare till utseende. Så imorgon skall jag ta itu med det och få bort den här lysnade gröna färgen på bloggen. ^^

Annors idag då? hmm..idag var jag faktiskt på mycket bra humör :D fantastiskt bra, även fast jag är flunssig och hostig just nu. Men hade så mycket konsert tankar att man inte kunde lugna ner sig. Och en fördel är ju också att nästan hela familjer är bortrest. Det är endast min pappa som är kvar hemma + jag. Med andra ord man har huset för sig själv >:D
På förmiddagen provade jag mina konsert kläder, yes allt det klart. Sen provade jag en alternativ frisyr, yes den var också bra (y). Sedan hade jag bara lust att ha speciella kläder på så man kombinerade kläder efter kläder hela dagen till kl.16.00. lol xD
På kvällen kom Hanna hit :3 vi kikade på bloggar, både bra som dåliga.

Idag läste jag lite fortsättning på Soul Eater mangan och... shit xD stackars Kiddo.(death the kid) han har nämligen blivit "kidnappad" av Eibon och har blivit misshandlad där(enligt honom).

Eibons "tjänare" har lite haft roligt och målat på Kids face o sånt så han blir osymmetrisk xD (det mäter han ungefär som döden lr depression) Oh my.. Stackarn endå. Nu måste någon tydligen rädda han x)
omg.
kghkj
och där hamnar Kiddo in i Eibons bok igen..

Och under tiden försöker hans vänner rädda honom genom att fiffla sig in i Eibons bok och hitta Kiddo.
Men när de kom in dit hände en hel del saker. t.ex. att personerna bytte kön. xD alltså Maka(flicka) blev till en pojke och Soul(pojke) blev till en flicka.
^^ haha..
b,gvuk,
kmy
(haha..kolla På Patti xD hon där med mössan längst ner, hon blev creepy)
dnh

haha, LOL.. hoppas de hittar kiddo när de ser ut sådär x,D aya good luck åt er.
vill..läsa...vidare D:

Aya..Godnatt imorgon som sagt så blir det ändringar.


Kommentarer
Postat av: hanna

tuff design ! ;))

2010-04-03 @ 15:46:23
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0