Bläh, nu är jag seriös.

idag har jag varit hostig och hostig i skolan. usch usch. man tror ju att lungorna skall ploppa upp när som helst med denhär besvär hostan som man har >.< Idag hade jag 4h biologi och det var jobbigt och intressant. haha vår biologi lärare är nog hoho xD. Jämt och ständigt skall hon få problem med smartboarden och bli frusterad över hur den fungerar. oh myy... (-.-') Sedan hade jag finska en timme, tråkigt, tråkigt. Och nu har jag historia. :D Historia hör nog till de bästa realämnen enligt mig. Det är intressant, simpla lektioner och man har en lärare som tar de ganska chill all the day ;D Just nu hade jag och min kompis varit extra flitiga och gjort klar alla uppgifter. mwahah, så nu har man fritid. när jag kommer hem skall jag göra läxor, om jag har dvs. och sen skall jag se fortsättningen på D.Gray-Man. Oj vitsi vad den börjar bli brutal. speciellt vid episode 50 och framåt. (spoilervarning) Fy fan... dom kan ju inte redan tra död på huvudpersonen.. o_O jag menar han bröt båda armarna, mista sin innocense och blev halvdöd. wtf?!. så kan de ju inte sluta för honom. det är ju som slut på hela serien(och det finns ju fortfarande hälften av avsnitten kvar.) nu skall jag fara hem, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0